Συχνές Ερωτήσεις

Χρειάζεται να σας ενημερώσω όταν θέλω να επιστρέψω κάτι;

Ναι, χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας εξηγήσουμε τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για την επιστροφή του προϊόντος σας.

Μπορώ να κάνω αλλαγή σε μέγεθος, χρώμα, σχέδιο;

Βεβαίως, μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή θέλετε εντός 15 ημερών και με την απαραίτητη προϋπόθεση να είναι το προϊόν σε άριστη κατάσταση.

Χρειάζεται να καταβάλω τα έξοδα αποστολής για να επιστραφεί το προϊόν;

Σε περίπτωση αλλαγής μας επιστρέφετε το προϊόν δωρεάν (με χρέωση παραλήπτη) με ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ courier καλώντας στο 11120 ή με Γενική Ταχυδρομική..
Μόλις το παραλάβουμε σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν με έξοδα αποστολής 5,00 ευρώ.

Πόσο καιρό θα πάρει για να επεξεργαστεί η αλλαγή μου;

Στόχος μας είναι να αποστέλλονται οι αντικαταστάσεις σας εντός 24 ωρών από την παραλαβή της επιστροφή σας.
Στη συνέχεια, εφαρμόζονται οι συνήθεις χρόνοι παράδοσης μας.

Τα προϊόντα μου είναι ελαττωματικά - μπορώ να τα επιστρέψω;

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες αποδεδειγμένα πουλήθηκαν από την Γ. Καμινάρης & ΣΙΑ Ο.Ε., κακής ποιότητας προϊόντα, όπως ελαττωματικά ή κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης τους, καθώς και το κόστος επιστροφής και επαναποστολής.
Προϊόντα τα οποία υποστηρίζει ο πελάτης ότι είναι ελαττωματικά θα ελέγχονται και εφόσον εγκριθεί το αίτημα του πελάτη, θα αλλάζονται για μια και μοναδική φορά.
Η διαδικασία έγκρισης διαρκεί 4-5 ημέρες εργάσιμες.
Πλυμένα παπούτσια στο πλυντήριο δεν αλλάζονται σε καμία περίπτωση.