Nike

logo-nike-copy.pngΑΝΔΡΙΚΑ

Europe4040.5414242.5434444.54545.5464747.54848.549.550.551.552.5
UK66.577.588.599.51010.51111.51212.51314151617
US77.588.599.51010.51111.51212.51313.51415161718
(εκ.)24.52525.425.826.226.727.127.527.928.328.829.229.63030.531.332.23333.9

logo-nike-copy.pngΓΥΝΑΙΚΕΙΑ

Europe35.53636.537.53838.5394040.5414242.5434444.5
UK2.533.544.555.566.577.588.599.5
US55.566.577.588.599.51010.51111.512
(εκ.)2222.422.923.323.724.124.52525.425.826.226.727.127.527.9

logo-nike-copy.pngΠΑΙΔΙΚΑ

Europe2828.529.5303131.5323333.5343535.53636.537.53838.53940
UK10.51111.51212.51313.511.522.533.544.555.566
US11C11.5C12C12.5C13C13.5C1Y1.5Y2Y2.5Y3Y3.5Y4Y4.5Y5Y5.5Y6Y6.5Y7Y
(εκ.)17.61818.418.819.319.72020.420.821.221.621.922.322.723.123.423.824.224.6

logo-nike-copy.pngΒΡΕΦΙΚΑ

Europe15161718.519.5212223.525262727.5
UK00.51.52.53.54.55.56.57.58.59.510
USOCAC2C3C4C5C6C7C8C9C10C10.5C
(εκ.)8.39.11010.811.612.513.314.21515.916.717.2

ΜΕΤΡΗΣΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΟΥ

Φόρα το είδος της κάλτσας που θα φοράς με αυτά τα παπούτσια και μέτρησε το πόδι σου το απόγευμα (το πόδι συνήθως πρήζεται κατά τη διάρκεια της ημέρας).

Πριν ξεκινήσεις τη μέτρηση, φρόντισε να κατανείμεις το βάρος σου ομοιόμορφα στα πόδια.

foot-img1.jpg

ΒΗΜΑ 1

Στάσου σε ίδια στάση σε μια σκληρή επιφάνεια, με τη φτέρνα κολλημένη στον τοίχο και ένα κομμάτι λευκού χαρτιού κολλημένο στο δάπεδο κάτω από το πόδι σου (η μια άκρη του χαρτιού πρέπει να ξεκινάει από τον τοίχο).

foot-img2.jpg

ΒΗΜΑ 2

Βάλε κάποιον να σημειώσει στο χαρτί το μακρύτερο σημείο του ποδιού σου (από τη φτέρνα ως τα δάχτυλα) με ένα στυλό ή με ένα μολύβι, ή μέτρησε το μόνος σου αν χρειάζεται. Επανέλαβε τη διαδικασία με το άλλο πόδι, καθώς το μέγεθος του αριστερού και του δεξιού ποδιού μπορεί να διαφέρει.

foot-img3.jpg

ΒΗΜΑ 3

Χρησιμοποίησε ένα χάρακα για να μετρήσεις το μήκος που σημείωσες για κάθε πόδι από τη φτέρνα ως τα δάχτυλα.

Τα μεγεθολόγια προέρχονται από τα επίσημα στοιχεία των εταιρειών και ουδεμία ευθύνη φέρει το κατάστημα για την εφαρμογή κάθε προϊόντος.